1. Στις τιμές της ιστοσελίδας συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.;

Ναι, οι τιμές συμπεριλαμβάνουν τον Φ.Π.Α (19%).

2. Αναζήτηση Προϊόντων

2.1 Πως μπορώ να βρω το προϊόν που ψάχνω;

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους: - Αριστερά στη στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. - Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση με τον κωδικό ή την περιγραφή του προϊόντος.

2.2. Υπάρχουν άλλα προϊόντα στο κατάστημα «Αντωνιάδης» εκτός από αυτά στη σελίδα;

Ναι, στο κατάστημα «Αντωνιάδης» μπορείτε να βρείτε κι άλλα προϊόντα.

2.3. Βρήκα το προϊόν αλλά δεν είναι διαθέσιμο ή χρειάζομαι μεγαλύτερη από τη διαθέσιμη ποσότητα. Τι κάνω;

Εάν το προϊόν που θέλετε δεν υπάρχει διαθέσιμο σε στοκ μπορείτε να πατήσετε το κουμπί για να σας ειδοποιήσουμε αυτόματα μόλις είναι ξανά διαθέσιμο ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 22516351. Εάν χρειάζεστε μεγαλύτερη ποσότητα από το διαθέσιμο προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 22516351 ή με email (info@antoniadis.com.cy) 15-20 ημέρες πριν.

2.4. Δεν έχω βρει στην ιστοσελίδα το προϊόν που ψάχνω. Τι κάνω;

Αν δεν βρείτε το προϊόν που ψάχνετε στην ιστοσελίδα μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να ρωτήσετε αν το έχουμε στο κατάστημά μας. Σε περίπτωση που δεν έχουμε κάποιο προϊόν που πιθανόν να σας ενδιαφέρει, μπορούμε να το αναζητήσουμε για σας και αν βρούμε κάτι που σας κάνει, να σας το προμηθεύσουμε εντός λογικού χρονικού διαστήματος.

3. Διαδικασία παραγγελίας / ακύρωσης / επιστροφής

3.1. Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας. Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής. Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 22516351 σε εργάσιμες ημέρες και ώρες ή μέσω email στο sales@antoniadis.com.cy ή μέσω fax στο 22516456 όλο το 24ωρο. Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

3.2. Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Αποστολή Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.

3.3. Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δύο τρόπους. Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε. Οι τρόποι είναι: Με e-mail στο sales@antoniadis.com.cy Τηλεφωνικά στο 22 516351

3.4. Ποια είναι η πολιτική της εταιρείας σχετικά με τα ελαττωματικά προϊόντα ή με προϊόντα τα οποία δεν θέλω ή δεν μου κάνουν;

Όσον αφορά τα ελαττωματικά προϊόντα, νοουμένου ότι η ζημιά δεν προήλθε από εσάς, μπορούν να επιστραφούν, έχοντας μαζί την απόδειξη αγοράς, και αφού τους γίνει ο σχετικός έλεγχος να αντικατασταθούν με καινούργια. Σχετικά με προϊόντα τα οποία μπορεί να μην σας κάνουν τελικά, πάλι μπορούν να επιστραφούν με την απόδειξη αγοράς εντός 15 ημερών και νοουμένου ότι η συσκευασία τους δεν έχει ανοιχτεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση, μπορούν να αντικατασταθούν με οτιδήποτε άλλο ίσης αξίας. Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

4. Τρόποι Πληρωμής & Αποστολής

--- Σύνδεση με τις μεθόδους πληρωμής και αποστολής ---

5. Κάνετε ποστολή προϊόντων στην Ελλάδα;

Κάνουμε αποστολές σε όλη την Ελλάδα, συνήθως ταχυδρομικώς (παράδοση 4-5 εργάσιμες μέρες). Δεν υπάρχει οποιοσδήποτε περιορισμός στις ποσότητες. Το επιπρόσθετο κόστος αποστολής είναι ανάλογο με τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας. Η αποστολή γίνεται αφού καταθέσετε τα χρήματα σε λογαριασμό που διαθέτουμε στην Τράπεζα Πειραιώς. Λεπτομέριες

Αφού δώσω την παραγγελία μου, μετά πως θα λάβω τα προϊόντα;

Αφού πάρουμε την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για επιβεβαίωση και διευθέτηση της πληρωμής και της παραλαβής. (Για αποστολή στην Ελλάδα βλέπε ερώτηση 11)

6. Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος;

Tο ωράριο λειτουργίας του καταστήματος από 1η Ιανουαρίου 2018 έχει ως εξής: - ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9:00 - 18:30 - ΣΑΒΒΑΤΟ 9:30 - 14:30

7. Αν έχω άλλες απορίες;

Αν αυτές οι ερωτήσεις δεν έχουν απαντήσει στις απορίες σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο 22516351 ή 22516951 ή με email στο info@antoniadis.com.cy . Ακόμα μπορείτε να μας βρείτε στα Social Media (Facebook, Instagram, Twitter)